Leveringsvoorwaarden

Bezorgkosten

Boven de 75 euro rekenen wij geen bezorgkosten tenzij formaat/gewicht buiten de standaardnormen vallen. Hele grote of zware objecten kunnen nl nogal kostbaar zijn. In dat geval graag overleg.

 

Leveringsvoorwaarden

We stellen het op prijs dat u bij ons uw order plaatst. We proberen onze klanten te helpen op de manier waarop we zelf geholpen willen worden. Dat betekent: persoonlijk, vriendelijk, deskundig en met een hoge servicegraad. Contacten met klanten via mail of telefoon worden dan ook bijzonder op prijs gesteld. Wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, neem dan altijd eerst even contact met ons op. Retouren die niet zijn aangemeld kunnen geweigerd worden. Artikelen waarbij een artikel afwijkt van de normale kwaliteitseisen worden door ons vervangen. De klant dient wel zelf zorg te dragen voor de verzekerde retourzending, die wij zullen restitueren. Artikelen die om andere redenen niet aan de verwachting voldoen, kunnen binnen 8 dagen worden teruggestuurd. Wij storten het bedrag binnen 7 dagen terug, met uitzondering van de gemaakte transportkosten. Handelingskosten rekenen wij niet. Wanneer een geldelijk gelijkwaardige vervangende bestelling wordt gedaan, vervalt uiteraard de inhouding van de transportkosten. dit geldt ook voor een vervangende aanschaf van een waardebon. Indien liever wordt uitgegaan van een refund, neem dan svp de regels in acht voor het behoud van de originele verpakking. Uitgangspunt bij een zichtzending is dat wij het artikel wederom aan een andere klant kunnen aanbieden. Vooral het artikel zelf moet in nieuwstaat blijven. Neem daarom vooral acht inzake glanzende oppervlakken die snel krassen kunnen verkrijgen door schuiven of poetsen. Dit speelt vooral bij stalen gepolijste oppervlakken. Bij (licht) beschadigde artikelen behouden wij ons het recht de refund te weigeren en het artikel eenmalig aan u te retourneren. In sommige gevallen kunnen we een lagere refund voorstellen. Uitgangspunt blijft ons als webshop en u als klant frustraties te besparen en te zorgen voor een meer langdurige relatie. Speciaal bestelde artikelen, die in onderling overleg zijn aangekocht, kunnen niet worden teruggestuurd.

 

Levertijd

Vanwege onze brede collectie, die vooral wordt gekenmerkt door buitenlandse import, kan het voorkomen dat een product, anders dan aangegeven, toch niet op voorraad is. In dit geval streven we ernaar het artikel binnen 2-10 dagen bij de klant te hebben. Wanneer we vermoeden dat het artikel meer dan 7 dagen later zal arriveren nemen we contact op met de klant. Wanneer u een deadline heeft. die ligt binnen enkele dagen, en niet mag worden overschreden, hopen we dat u dat kenbaar maakt. Wij verzenden doorgaans op dinsdag tot en met vrijdag en hebben binnen de benelux veelal de pakketten op maandag, woensdag , donderdag en vrijdag bij de klant. De bezorging valt binnen de normale kantoortijden. In de toekomst zal dit nog meer in overleg met de klant kunnen (DHL).